Продава спешно парцел в село Баня - УПИ 570 кв.м.

Собственик продава парцел в Баня на невероятно ниска цена - Без посредник! Спешно!

Парцел в с.Баня, Банско - €22.00 кв.м. (20 000 лв)


Продава евтин имот в Банско Продава евтин парцел (УПИ) в Баня © снимка: Selo-Banya.com  

За повече информация - 0876350935; 0886739559




View Парцел! 570 М2 УПИ в с.Баня, Банско in a larger map

Лео Меси | Мисля само за " Барселона ", Интервю

сряда, 30 декември 2009 г.

Лионел Меси!!!
За златната топка и предизвикателствата пред своя отбор, за Кристиано Роналдо и Световното първенство в Южна Африка догодина футболистът разказва пред списание France Football и сайта fifa.com.


Как се почуства, когато разбра, че печелиш Златната топка ?
- Беше много емоционално.За мен е голяма чест, че спечелих Златната топка, а също и че съм първият аржентинец, получил това отличие.
Беше ли изненадан ?
-Честно казано, знаех, че съм сред фаворитите, защото " Барса " направи много успешен сезон, в който спечели всичко.Но не мислех, че ще имам толкова голяма преднина в точките пред втория.Златната топка е много важна за мен.Печелили са я само велики футболисти.А има и велики футболисти, които не са я печелили.
На кого посвещаваш отличието ?
-На семейството си.Близките ми винаги са били до мен, когато съм имал нужда от тях.Понякога дори преживяваха проблемите ми по-тежко от мен самия.
Коя е най-голямата ти мечта, свързана с футбола ?
- Да играя на финалите на Световното първенство.Участвал съм само на едно - през 2006 в Германия, и нямам търпение да отида на това в Южна Африка през 2010.
Мислиш ли, че Аржентина може да го спечели ?
- Трябва да бъдем спокойни и съсредоточени по време на всеки мач.Преди да започнем да мислим за спечелването на първенството, трябва да започнем да печелим срещи.
Имаш ли фаворит сред другите национални отбори ?
- Според мен отборът на Испания е най-добрият в света в момента - като игра, като резултати и като самочувствие.Последното е изключително важно за всеки тим, който отива на голям шампионат.
Би ли казал същото и за " Барселона " ? Според теб, откакто си в отбора, той бил ли е в по добра форма от сега ?
- Трудно ми е да преценя.Имах късмет да бъда в отбора през 2006, когато спечелихме Шампионската лига и това също беше фантастичен период за клуба.Разполагахме с брилянтни играчи като Роналдиньо, Деко и Ето`о.Тогавашният отбор беше невероятен, но и сегашния е такъв.
Лионел Меси!!!Мислиш ли, че през новия сезон " Барса " може да повтори успехите от предишния ?
- Надявам се, макар че няма да е лесно.За нас е важно да продължим да печелим мачове, защото това ще ни помогне да добием по-голямо самочувствие в себе си и в начина, по който играем.Не трябва да подценяваме нито един мач.Това е най-сигурния път към победата.
Какво е мнението ти за новото попълнение в отбора Златан Ибрахимович ?
- Той внесе в отбора нов начин на игра - с дълги пасове и по-продължително владеене на топката.Умее да създава голови положение, а това е най-важното.
Лионел Меси и Кристиано Роналдо!!!Много се спори около това кой от двама си с Кристиано Роналдо е най-добрият футболист в света в момента.Как ще коментираш ?
- Не искам да се сравнявам с Роналдо, защото двамата сме много различни.Докато продължавам да допринасям за успехите на " Барса " и националния отбор на Аржентина, ще съм доволен и щаслив, независимо дали получавам награди.но за всички е очевидно, че Роналдо е невероятен футболист.
Преди няколко месеца Карлос Тевес заяви в интервю, че иска да види теб и Роналдо в един отбор.Как ти се струва тази идея ?
- Би било хубаво да играя с Роналдо.Но не аз решавам тези неща.Така че желанието на Карлитос може и да не се сбъдне.
С него сте добри приятели нали ?
- Да.Досега не съм срещал човек, който да не харесва Карлитос.Нямам предвид само като футболист, а и като човек.За да разберете какъв е, просто трябва да го видите, докато е с дъщеря си Флоренсия.Той е много забавен и винаги е в добро настроение.Никога не се ядосва, дори когато е на резервната скамейка.
Със съотборника ти Тиери Анри също сте доста близки.
- Точно така.С Тити се сприятелихме много бързо, защото имаме много общи неща.
Свикна ли вече с обожанието на феновете ?
- Не, това все още ми се струва невероятно.аз съм доста срамежлив и не мога да повярвам на странните неща, които някои хора правят само и само да ме зърнат - като да спят пред " Ноу Камп ", за да видят как сутринта отивам на тренировка.Преди време във Венецуела ми се случи много смешно нещо.Тъкмо напусках терена и едно момиче изведнъж скочи от около 5 метра височина от трибуната, хвърли се към мен и ме целуна.
Как прекарваш времето си извън терена ?
- Аз съм обикновен човек, който обича да бъде със семейството и приятелите си.Харесва ми да играя на компютърни игри, да ходя по ресторанти...Не правя нищо екстраваганто или скандално.
Интересуваш ли се от други спортове освен от футбол ?
- Не ми е позволено да се занимавам с други спортове, за да не се контузя.Понякога играя тенис, защото е относително безопасно, но това е всичко.Занимавам се с футбол от съвсем малък.На терена ми е страшно забавно и често забравям, че това ми е работата.Когато топката е в краката ми, останалият свят престава да съществува.Чувството е невероятно!
Към те проявяват интерес много големи отбори.Мислил ли си за бъдеще извън " Барселона " ?
- Мисля само за " Барселона ".Разбира се, интересът от страна на други клубове ме ласкае, но моето място е в " Барселона ".Искам да остана в отбора.
До края на кариерата си ли ?
- Колкото е възможно по-дълго.Никой не знае какво ще му донесе бъдещето, но това е желанието ми.Дължа много на " Барселона " и смятам, че решението ми да остана е начин да се отплатя на клуба.


Повече за Лионел Меси

Хамелеон живее в устата на змия

Хамелеона Kinyongia magomberae!!! В Африка бе открит нов вид хамелеон, който живее в устата на змия, съобщи Daily Mail.Миниатюрният гущер излязъл от устата на змия, която д-р Андрю Маршъл от Йорксия университет, Великобритания, обезпокоил в гората Магомбера в Танзания.Британският учен изследвал популацията на маймуните в застрашената от изчезване гора, когато се натъкнал на змията.Когато влечугото се опитало да се измъкне, изплюло хамелеона...Прочети повече..

Висока температура | Пожар в кръвта

Висока температура!!!Когато градусите се повишат заплашително, не бързайте да ги сваляте, съветват лекарите...Прочети повече..

Масов канибализъм в древността

Черепи!!! Археолози откриха редки данни за " масов канибализъм " в гробище отпреди 7000 години в Югозападна Германия, съобщи...Прочети повече...

Доматите се оказаха месоядни

Домати!!!Ботаници от лондонската градина " Кю Гардънс " откриха, че доматите са насекомоядни растения, съобщи ...Прочети повече...

Откриха 4 нови вида раци

Крабове!!!Биолози от Националния център по океанография в Саутхемптън, Великобритания, откриха в колекцията на Националния музей по естествена история във Вашингтон образци на нови видове раци от семейство Lithodidae...Прочети повече...

Сключваме бракове с роботи ?

Real Doll!!!Забравете изкуствените крайници, кожа или очи, на хоризонта се задават изкуствени съпруги, пише Washington Times.До 50 години хората ще започват да сключват бракове с роботи, смята изследователят...Прочети повече...

От уиски махмурлукът е по-тежък от колкото от водка

Чаша уиски Консумацията на уиски ще има като ефект по-тежък махмурлук, отколкото пиенето на водка, сочат данните от проучване на американски учени, предаде Би....Прочети повече...

Експедиция ще лети до астероид като в Армагедон

Космическия кораб Орион!!! Благодарение на усилията на НАСА и на самолетостроителния гигант Lockheed Martin американска експедиция ща полети към астероид също както във филма Армагедон, съобщи ИТАР-ТАСС.В бъдеще пилотираният космически кораб " Орион ",....Прочети повече....

Свръхмасивни черни дупки в Космоса

През март 2000 година, двама астрономи направили необикновенно откритие.Откритие което щяло да преобърне представата ни, за това, как е създадена Вселената. Тези времена в астрономията повече няма да се повторят.Въздухът е пробит от нови открития и идеи.Това което открили....Прочети повече...

Вода под ледовете на Марс

Червената планета!!! Учени от Германския аерокосмически център са установили, че под ледената покривка на Марс по всяка вероятност има вода в течно състояние, съобщи...Прочети повече...

Страните от Персийския залив

Жителите на страните от Персийския залив могат да си позволят всякакъв лукс.В нито един друг край на света не могат да се видят толкова ролсройси. Икономическата карта на държавите от залива е монотематична и показва изключително енергийни ресурси.Разработването на залежите от...Прочети повече...

Клеопатра

Египтяните вярват, че смъртта от ухапване на змия те прави безсмъртен.Клеопатра не живяла вечно, но легендата за нея е жива и до днес, повече от 2000 години след смъртта й.С гръцко-македонски произход, Клеопатра се слави като първата в семейството си научила египетски език през тяхното 300- годишно властване над тази страна...Прочети повече...

Моцарт помага на недоносени бебета

Младия Моцарт!!! Музиката на Моцарт помага на недоносените бебета да наддават по-бързо на тегло, като забавя метаболизма им, съобщиха израелски специалисти...Прочети повече...
eXTReMe Tracker
 
National Geographic - Templates para novo blogger